Thursday, May 4, 2017

Panou pentru poze din palet

 Dintr-un palet reciclat de la un proiect de constructii, am reusit sa fac acest panou pentru a expune pozele noastre de familie.
Am taiat capetele si pe spatele paletului am lasat doar cele doua scanduri de pe mijloc ca sa tina scandurile . Am taiat un pic si din latimea lor, cam jumate, ca panoul sa nu stea prea departe de perete cand este agatat.
  In momentul in care am vopsit cu alb, am folosit doar putina vopsea pe pensula, doar atat cat sa acopere partial fiecare scandura.

















Pentru micul motto am folosit sabloane. Pentru mai multe informatii despre cum sa folositi sabloanele puteti sa cititi in postarea :Tablou cu mesaj din palet .

    De la un magazin de crafturi, am cumparat cleme de rufe , gata vopsite in alb si verde .Pentru a imi face o idee, cam cum sa aranjez pozele, am taiat cateva poze de marimi diferite dintr-o revista. Le-am asezat pe suprafata panoului iar apoi m-am apucat de lipit clemele cu pistolul de lipit. Pentru pozele mai mici am folosit doar o clema, pentru pozele mai mari am folosit cate doua.
  Pe spate, am atasat o sarma pe care am infasurat-o in jurul a doua cuie batute in stinghiile de pe spatele paletului.
Panoul este deja pe perete si asteapta cu nerabdare cateva poze de actualitate.


No comments:

Post a Comment