Tuesday, May 30, 2017

Lanterne solare

Imi trebuiau doua lanterne suspendate pentru inceputul aleii care duce spre padure insa nu am vrut sa dau o gramada de bani pe ele ( aproximativ 20 de dolari pentru doua lanterne) si m-am hotarat sa le fac chiar eu. Proiectul a costat aproximativ 7 dolari pentru ambele lanterne; suporturile le aveam deja ( daca cumparam si suporturile costul era tot sub 20 de dolari).
Aveti nevoie de lanterne solare, sarma si ceva de taiat!Lanternele se pot agata si prin tufele mai inalte prin gradina.

 Lanternelor solare li se poate indeparta partea cu bateria si becul. Am indepartat aceasta piesa. 
 Dintr-o bucata de sarma, aproximativ 30 de cm, am facut un "cerc" si am indoit capetele astfel incat "cercul " sa raman inchis si stabil.
 Am introdus partea cu "nodul" in interiorul lanternei si am trecut firul de sarma prin orificiile care ajuta la insurubarea partii solare.
 Am insurubat partea solara si lanterna este gata. Fara prea mult efort si fara a lasa mizerie in urma!
 Agatati lanterna intr-un loc preferat si bucurati-va de frumusetea gradinii!


No comments:

Post a Comment