Friday, March 17, 2017

Vopsirea materialelor textile cu ajutorul sablonului

 Pentru acest proiect veti avea nevoie de urmatoarele materiale:

  1. Materialul textil care urmeaza a fi vopsit; spalat doar cu detergent, nu folositi balsam le rufe!
  2. Vopsea -spray- pentru materiale textile.
  3. Sablon.
  4. Adeziv pentru sablon
  5. Ziare.
  6. O bucata mare de carton sau ceva de pus sub materialul care urmeaza a fi vopsit.
Asezati materialul textil ( eu am decorat un cearsaf mai vechi, pe care l-am refolosit pentru un alt proiect) pe suprafata de lucru( carton, ziare sau pungi de plastic).Fixati sablonul pe material iar sub margini introduceti ziare pentru a proteja suprafata care nu foriti sa fie vopsita. Folosind o carte apasati cu ea toata suprafata sablonului pentru a adera bine de material.


 Tineti jetul spray-ului perpendicular pe sablon si spray-ati de la stanga spre dreapta sau de sus in jos pana ce ati acoperit suprafata cu vopsea.
 Ridicati cu grija marginile ziarului impreuna cu sablonul si lasati la uscat.
Repetati procedeul pe toata suprafata dorita a materialului pana obtineti modelul dorit!

Lasati intrebul material la uscat, aproximativ 4 ore. Materialul se poate spala dupa ce a fost uscat foarte bine!Asa arata materialul meu la final.



2 comments:

  1. Foarte bine arata ! As incerca cu o esarfa de plaja.

    ReplyDelete
  2. Merita! Am lucrat destul de mult cu sabloane anul asta. Incearca prima data pe un material ca sa iti dai seama cam ce trebuie sa faci si apoi incearca direct pe esarfa! Mult succes!

    ReplyDelete