Monday, March 27, 2017

Seminte la plic-organizare

In colectia mea de plicuri cu seminte,cred ca se afla aproximativ 50 de plicuri;unele deja au fost desfacute, altele isi asteapta frumos randul intr-o cutie, organizate frumos.
Plicurile care au fost deja desfacute le tineam tot in cutie, insa indoiam un pic partea cu deschizatura, ca semintele ramase, sa nu cada din plic, insa de multe ori semintele scapau din plic.

Cand desfac plicurile, ca sa le pot organiza usor, tai partea de jos a plicului cu foarfeca(pastrz partea cu denumirea).Folosesc semintele necesare, restul raman in plic. Dupa ce termin de sadit, organizez plicurile in gramezi ( in aceeasi directie) pe sortimente, florile cu florile, legumele cu legumele etc.
Le prind cu o agrafa de birou la captul cu deschizatura pentru a nu pierde semintele si pentru a fi usor sa gasesc denumirea cand rasfoiesc gramada.



Cand ma apuc de cautat un anumit plic, asez gramada pe masa si ma uit cu grija printre plicuri, fara a desface agrafa respectiva. 
Cand dau de plicul respectiv, deschid usor agrafa si scot cu grija plicul, lasand celelalte plicuri prinse cu agrafa.


 Toate plicurile, fie deschise sau nu , le pastrez in cutia din imaginea de mai sus, impreuna cu cateva agrafe in plus, in caz ca am nevoie de o agrafa pentru a incepe o alta gramada.


2 comments:

  1. cand ai mai multe seminte... :)
    http://fusaru.blogspot.ro/2016/02/cutiile-cu-seminte.html

    ReplyDelete
  2. Si eu le am pe toate intr-o cutie, dar mai pierdeam din seminte, unele plicuri fiind desfacute. Nu le am organizate pe ani semintele fiind bune mai multi ani. Plicurile nedesfacute le am sortate doar flori ( prinse cu un elastic) si legume( prinse cu un elastic. Toate le am intr-o cutie-salvare de spatiu!

    ReplyDelete