Saturday, March 25, 2017

Raft din cutie de lemn

 Pentru ca s-au adunat multe nimicuri prin camera, m-am gandit sa le adun pe toate pe un raft. Si iata cum am procedat!

1.Am achizitionat o cutie de lemn, asemanatoare cu cele din imagine ( cutia mea are lipsa sipca din mijloc).

Four piece wooden nostalgic crate and box set for storage or shelving
Sursa Amazon
2.Am vopsit cutia cu vopsea, doua straturi.
 3.Pentru ca distanta dintre cele doua sipci era prea mare am folosit o bucata de metal decorativ ( pe care am lipit-o cu adeziv de unul dintre peretii laterali .Am folosit adeziv deoarece adezivul imi da voie sa repozitionez metalul sau sa il indepartez fara sa distruga suprafata de lemn.
 4.Am pozitionat metalul si am lasat la uscat.
 5.Pe partea opusa a cutiei am pus agatatori,unul la fiecare capat ca sa pot o agata pe perete.

6. Am batut doua cuie in perete ( potrivite cu agataorile de pe spatele cutiei)si am agatat cutia!

 Decorati cu sticlute sau alte recipiente in care puteti sa va pastrati bijuteriile sau alte obiecte marunte care s-ar pierde usor prin casa!

Usor si rapid! Proiect realizabil cu materiale putine si usor de gasit. Bineinteles ca puteti sa si improvizati!

No comments:

Post a Comment