Monday, March 20, 2017

Tablou pe panza- Live a good story

Materiale necesare:
  • o panza pentru tablou-canvas
  • sablon cu modelul preferat
  • burete
  • vopsea-trei culori
  • autocolant-litere ( Live a good life)
  • sucitor-pentru presat
Printre articolele mele refolosibile, aveam un tablou pictat pe panza. La inceputurile "carierei" sale artistice, Kay doar se minuna de culorile pe care le putea pune pe panza fara o anumita tema; doar culori.Unele tablouri erau demne de expus iar altele, ca acesta folosit de mine, trebuia ascuns prin dulapuri. Si cu marea curatenie de primavara am zis sa mai si redecorez. Asa am ajuns sa reciclez bietul tablou!
Daca aveti materialele necesare puteti sa faceti unul foarte usor, mai ales ca imperfectiunile vor face tabloul unic.
1.Acoperiti suprafata panzei cu un strat de vopsea- culoarea preferata.Eu am folosit galben.Lasati la uscat!
2.Fixati sablonul peste panza si cu un burete, vopsiti cu grija toata suprafata sablonului.

3.Lasati la uscat si apoi indepartati sablonul.

Eu am pus adeziv pe sablon iar acesta s-a lipit destul de bine de suprafata galbena.Cand am indepartat sablonul, bucati de vopsea galbena s-au dezlipit de pe panza si au aparut si culorile tabloului original.

4.Potriviti cu grija literele-autocolant si apasati bine cu sucitorul sa se lipeasca de suprafata tabloului.
5.Pe marginea tabloului lipiti banda adeziva pentru a pastra "rama" galbena.
6.Vopsiti din nou toata suprafata tabloului (eu am folosit gri), acoperind cu grija pe langa litere.Lasati la uscat!

7. Indepartati banda adeziva si literele si tabloul este gata!

No comments:

Post a Comment