Thursday, October 5, 2017

Happy Harvest

 Cateva din roadele acestui an!
Ridichi, a treia recolta pe anul acesta, culese acum cateva zile!

Dovlecel la metru ( nu snake gourd asa cum planificasem eu) pe care probabil il voi folosi ca decor!

Ardei galbeni din care am obtinut 3 borcane de muraturi.

10 kilograme de mere honey crisp de pe un pomisor! Prima productie!
O lubenita pitica, ne-am infruptat din feliutele alea mici si delicioase!

Cu siguranta am la congelator aproximativ 10 kilograme de rosii!

Pe langa inventarul cu imagini, ne mai bucuram de niste carofi, vinete, varza,castraveti, salata, coriandru,patrunjel,kale, morcovi ,broccoli si conopida ( conopida a fost mancata de musafiri nepoftiti).
La voi cum au fost roadele?





2 comments:

  1. Cate putin din toate, dar ce de bunatati ! Bravo ! Dovleacul nu e comestibil ?

    ReplyDelete
  2. Multumesc, Dani! Unii zic ca ar fi comestibil dovleacul, altii zic ca nu! Eu l-am plantat ca sa am cativa de decor!

    ReplyDelete