Monday, September 18, 2017

Decor de toamna cu plante suculente

Inca un dovleac cu suculente pentru decorul meu de toamna.Doar uneia ii stiu numele, cea tip copacel: sedum. Celelalte doua le-am cumparat de la magazine diferite insa cea verde avea pe eticheta "denumirea" de planta de apartament si cea tip aloe nu avea eticheta, fiind una dintre ultimele ghivece.Inca nu am avut timp sa caut denumirile corecte insa ma voi documeta cat de curand.
Pentru acest proiect aveti nevoie de un dovleac ( real sau de plastic-al meu e din plastic), diferite plante suculente- nu trebuie udate des-(daca se poate in ghivece de cocos sau de carton pentru a le putea modela) \si pietre sau alte materiale care se pot pune in interiorul dovleacului pentru a se putea potrivi inaltimea ghivecelor.

Daca ghivecele sunt mai scunde decat dovleacul, asezati in interiorul dovleacului niste pietre (se mai poate folosi nisip, ziare mototolite, capace etc).

Asezati primul ghiveci si incercati sa il sprijiniti cu grija sub gura dovleacului.Asezati sub el niste pietre daca nu e foarte stabil. Al meu e de plastic si l-am introdus primul. 
Urmatorul ghiveci, cel din fibre de cocos, l-am adunat un pic si l-am indesat cu grija langa celalalt ghiveci si sub gura dovleacului.
Ultimul ghiveci a fost un pic mai greu de introdus, dar l-am indesat cu grija si sta fix intre celelalte doua ghivece!

Ca sa nu se vada gura ghivecelor, am pus de jur imprejur, panza de paianjen. Cred ca produsul final e destul de reusit si ii sta bine la noi pe masa langa ceilalti doi dovleci.





2 comments: