Monday, August 7, 2017

Cum sa colectam apa de ploaie

Va doriti mai multa apa de ploaie? Iata cum puteti improviza niste rezervoare de apa! Este foarte simplu sinu necesita efort foarte mare! Cel mai important lucru e sa aveti butoaie cat de mari si un stativ pe care sa asezati primul butoi. Butoiul cel mic din imaginea de mai jos nu e "legat" de cele doua dar daca as ridica butoiul din mijloc pe niste caramizi as putea sa mai instalez unul. Cel mic e pentru a prepara solutie de urzici, pentru plantele din gradina mea. 
Daca aveti pe cineva priceput puteti pune robineti in partea de jos a butoiului si atasati un furtun si puteti uda direct in gradina. Trebuie sa mergeti cu furtunul la radacina fiecarei plante, daca nu aveti sant pentru scurgerea apei.
Eu folosesc aceasta apa pentru a uda plantele din ghivecele de pe terasa; pentru plantele din gradina am instalatie prin picurare!
In total am 6 astfel de butoaie si apa imi ajunge aproximativ o saptamana pentru toate plantele din ghivece!

No comments:

Post a Comment