Tuesday, November 1, 2016

Cum sa refolosim lumanarile

Ce facem cu resturile de ceara de la lumanari? Facem alta lumanare!


 Daca folositi lumanari in borcane decorative, refolositi un astfel de borcan! Dupa ce ati ramas doar cu ceara pe fundul borcanului, puneti borcanul pe aragaz in baie de aburi , sau direct pe plita daca aveti plita. Lasati resturile sa se topeasca la foc mic.
Daca nu aveti fitil puteti folosi o lumanare subtire. Eu am taiat o astfel de lumanare in mai multe bucati si am folosit doua bucatati, borcanul meu fiind mai larg!
Dupa ce toata ceara s-a topit am scos borcanul din baia de aburi si am acoperit cu ceara peretele borcanului pana aproape de gura, ca sa dea senzatia de ceata.Am pus borcanul la racit in frigider pentru cateva minute. Cand ceara a inceput sa se intareasca am introdus bucatile de lumanare in ceara inca moale. Daca le introduceti imediat ce luati ceara de pe foc, se topesc.
Dupa ce ati fixat bine bucatile de lumanare in borcan, mai puteti pune borcanul la frigider pana ce ceara se intareste complet.
Nu va faceti griji daca bucatile de lumare nu sunt la nivelul la care se afla ceara! Cand le aprindeti se vor "aseza" de la sine.
Stergeti marginea cu un servetel, daca s-a murdarit cu ceara si savurati noua lumanare!  

2 comments:

  1. ceara retopita. recipient de sticla. fitil cumparat din bazar. pus fitilul, turnat ceara, agatat fitilul pe pozitie (il leg de un creion si pun creionul pe borcan/pahar), lasat la racit, gata.

    ReplyDelete
  2. Eu am refolosit tot....Nici nu stiu de ce aveam lumanari lungi prin casa ca nu le folosesc!

    ReplyDelete